Změna jazyka :

Když jsou letadla na zemi, musí se vše odehrát velmi rychle. Aby bylo možné co nejrychleji realizovat obrat "" , bylo vyvinuto velké množství speciálních vozidel: Ground Support Equipment (GSE).
Zde se současně provádí řada procesů - například doplňování paliva, vykládání zavazadel, odmrazování a nástup do letadla. Mezi výzvy, zejména pro komponenty, patří flexibilita (každé letadlo je jinak velké, vozidla GSE se tomu musí umět přizpůsobit) a absolutní spolehlivost. Bez ohledu na to, zda na letišti svítí slunce, je bouřka nebo sněží, musí GSE fungovat spolehlivě. Každé selhání je drahé.
Zákazníci po celém světě se spoléhají na pohyblivý plast, protože je bezkorozní a bezúdržbový, odolný vůči chemikáliím a naprosto spolehlivý s předvídatelnou životností.

Aby byla zaručena aerodynamika a tím i bezpečnost při letu, musí být letadlo zcela bez překážek. To platí i pro led a sníh v chladných ročních obdobích. Jedná se o složitý úkol, který vyžaduje od člověka i stroje mnoho, aby obstál v časové tísni.
Naše technologie energetických řetězů, lan a ložisek byly testovány v extrémních podmínkách a jsou ideální pro použití v teleskopických ramenech, pro otáčení kabiny nebo v postřikovací trysce. Některé materiály iglidur® jsou také odolné vůči médiím, jako je glykol, kyselina mravenčí, parafín nebo Skydrol.

1. vybavení kabiny

2. otáčení kabiny

Nakladače nákladu se používají na letištích k nakládání velkých kontejnerů nebo zavazadel do letadel. Musí být schopny odolat těžkým nákladům a drsným podmínkám a také musí být výškově nastavitelné.
Pro vedení kabelů pro výškové nastavení jsou ideální e-chain® a chainflex®. Kluzná ložiska dry-tech®, axiální podložky a válečky lze použít flexibilně a jsou zcela bez mazání, a to i při zatížení až 200 MPa. Používají se proto například v nůžkových zvedacích stolech nebo plošinách.

1. skládací mechanismus zábradlí

2. mechanismus pro prodloužení zábradlí

Letecké remorkéry, známé také jako "pushery" nebo "vlečné remorkéry", jsou skutečnými siláky. Používají se k přesunu letadel na letištní ploše nebo v hangárech pro údržbu. U některých modelů je přední kolo upnuto do mechanismu a letadlo je zvedáno.
V upínacím mechanismu jsou zde použita těžká kluzná ložiska iglidur®, k vedení lana a hadice se používají energetické řetězy a otočné kroužky PRT zajišťují potřebné natočení sedadla v kabině řidiče.

1. dveře, závěsy, klapky


3. napínací zařízení

4. vybavení kabiny

Cateringové vozíky lze použít k přepravě prázdných "servisních vozíků" z letadla a plných zpět. Posledních několik metrů mezi vozíkem a letadlem se obvykle překonává pomocí teleskopické plošiny.
Zde je plast motion ideální pro různé aplikace: e-chain® pro vedení kabelů ve výškovém nastavení nebo lineární ložiska drylin® a kluzná ložiska iglidur® v plošině. plast motion zde boduje díky své nemazatelnosti, vysokému zatížení hran a odolnosti vůči chemikáliím, jako je Skydrol, kyselina mravenčí nebo glykoly.

1. mechanismus pro prodloužení zábradlí


3. teleskopická plošina

4. vertikální pohyb

Ambulift slouží k tomu, aby tělesně postižené osoby mohly bezpečně a pohodlně nastoupit do letadla. Velké množství pohybů se odehrává jak vpředu (při nástupu do Ambuliftu), tak vzadu (při nástupu do letadla). Pomocí pohybového plastu je lze automatizovat zcela bez mazání.

1. dveře, závěsy, klapky

2. teleskopická plošina

3. vertikální nastavení plošiny

4. vertikální pohyb
Osobne:
Pondelí až pátek od 7:00 do 20:00.
Sobota od 8:00 do 12:00.
Online:
24h