Od společnosti Flightdeck Solutions
Popište prosím svůj systém/stroj/projekt. Jaká je funkce vaší aplikace? Kde se vaše aplikace používá?
Naše aplikace je simulovaná škrtící klapka pro simulované letadlo 737 NG a 737MAX. Námi vybrané šrouby s velkým stoupáním se používají k simulaci systému automatického plynu ve skutečném letadle. Tento systém umožňuje autopilotovi automaticky pohybovat škrticími klapkami a řídit tak rychlost letu. Současně je možné použít systém ručního řízení, když je autothrottle deaktivován. Totéž platí pro ruční ovládání, když je autothrottle aktivován, ale stále je vyžadován systém ručního řízení.
Jaké jsou provozní/prostřední podmínky koncového uživatele? Jaké problémy jste museli řešit?
Podmínky prostředí jsou typické vnitřní podmínky na celém světě. Mohou to být velmi horká a vlhká místa, stejně jako velmi chladné a suché oblasti a vše mezi tím. Největší výzvou při replikaci automatického škrticího systému bylo zmenšit jej při zachování plné funkčnosti. Skutečný systém letadla je propojen kabely, které vedou po celém letadle. Museli jsme celý systém umístit do části škrtící klapky, která je nad podlahou. Dalším velkým úkolem bylo navrhnout systém, který by umožňoval jak automatické, tak manuální ovládání plynu a také ruční ovládání automatického systému plynu.