Změna jazyka :

Podle hlavní zásady společnosti igus® z roku 1964 "dejte mi svůj nejobtížnější vstřikovaný díl a my najdeme řešení", se zrodil nápad vyvinout vlastní reklamní dárek. Na počátku 70. let 20. století myšlenku iguscube poprvé realizoval zakladatel společnosti Günter Blase a jeho bratr, profesor designu Karl Oskar Blase. První pokusy byly bohužel neúspěšné, protože výroba silnostěnného designového předmětu pomocí vstřikování plastů byla dlouho nerealizovatelná. Po dalším vývoji v posledních letech je nyní čtvercový organizér, který lze podle způsobu otočení použít jako podnos nebo držák na pera, nabízen jako reklamní dárek, designový předmět a kvalitativní prvek vstřikovaných výrobků.

Design obalu představuje toto pouzdro na pero jako trojrozměrný objekt. Díky mnoha obalům naskládaným na sebe se jedná o dráždivý, neustále se opakující trojrozměrný živý vzor, který se mění v závislosti na úhlu pohledu.
Kostka byla přihlášena do soutěže o cenu iF Design Award a v budoucnu bude k dostání také v obchodech s kancelářskými potřebami, nábytkem a designem.

Kostka je k dispozici v tmavě šedé, oranžové a světle šedé barvě. Máte zájem o kostku iguscube? Pak nás neváhejte kontaktovat.