Otevřená a uzavřená kluzná ložiska drylin® R od společnosti igus® GmbH v Kolíně nad Rýnem se v návěsech autobusů používají od samého počátku. Základem této produktové řady jsou polymery s vysokou odolností proti opotřebení, speciálně vyvinuté pro lineární techniku. Rozměry jsou kompatibilní se standardními kuličkovými pouzdry. Jejich speciální geometrie zaručuje robustnost i v extrémních podmínkách prostředí. Lineární vedení s polymerovými kluznými prvky pro systém řízení pomáhají udržet přívěs bezpečně na trati po celou dobu bez použití maziva nebo oleje, a to i ve velmi znečištěných podmínkách. Jsou prakticky odolné vůči znečištění. Nabízejí velmi vysokou úroveň bezpečnosti i v těch nejhrubších nečistotách. Absence maziv a speciální konstrukce povrchu ložisek s jednotlivými oběžnými drahami a přerušeními mezi nimi zde mají obzvláště příznivý vliv. I když se vlhká nečistota dostane na hřídel, je setřena z jednotlivých oběžných drah a zatlačena zpět do bezkontaktních drah. Příčka pojezdových ploch ložiska pak klouže po dráze, která byla zbavena všech nečistot. V řídicím systému každého přívěsu je instalováno celkem čtrnáct lineárních ložisek drylin® R. Přenášejí pohyb řízení z předních na zadní kola. Byl zvolen přídavný vodicí systém, který může snadno absorbovat nesouosost způsobenou korunou ve středu skříně, aby převzal zatížení hran od tlačné tyče. Kromě konstrukčních předností jsou ložiska ramene vložky obzvláště působivá díky svým materiálovým vlastnostem. Nepodléhají korozi, jsou odolná proti opotřebení, mají nízký koeficient tření, mají tichý chod, jsou lehká a cenově výhodná. Vlastní vývoj by se nikdy nevyplatil. Před časem přišel první autorizovaný návěs do Augsburgu na generální opravu. Byla analyzována zejména ložiska a nebyly zjištěny žádné zjevné závady. Dokonce ani blesková rez nenapadla ložiska.
Důležitou roli v celkovém řešení hraje systém redundantních tlačných tyčí, který společnost vyvinula a patentovala. Přenáší pohyby řízení přední nápravy na zadní nápravu čistě mechanicky. Skládá se z několika tyčí a dvou otočných kroužkových desek na koncích. V závislosti na profilu aplikace a požadavcích zákazníka lze specifikovat různé úhly řízení zadní nápravy. Použití přívěsů je šetrné k životnímu prostředí i k rozpočtu. Výpočty ukazují, že provozem vozového parku lze snížit náklady na pohonné hmoty o více než 30 % ročně. To vede k úsporám v šestimístných číslech. Výpočty však jdou ještě dál. Protože lineární kluzná ložiska jsou bezmazná, není nutné nákladné centrální mazání, které je navíc velmi škodlivé pro životní prostředí.