Společnost Reckmann Yacht Equipment GmbH se specializuje na vývoj a výrobu rolovacích systémů, které zmenšují plochu plachet při velmi silném větru. Společnost se prosadila ve špičkovém jachtařském segmentu se svými ručními, elektrickými a hydraulickými systémy pro reefing. Zavádí také obzvláště výkonné systémy pro lodě o délce až 66 metrů, které dokáží svinout plachty dlouhé až 90 metrů.
Aby bylo zajištěno, že systém refování bude fungovat v každé situaci, je v popředí pečlivá konstrukce refovacích systémů. To se projevuje zejména u horního otočného kloubu, který se nachází na horním konci refingového systému a drží plachtu. Když námořník plachtu svinuje, musí se vnitřní část horního otočného kloubu pohybovat synchronně - co nejplynuleji a bez jakéhokoli efektu prokluzu. To klade vysoké nároky na ložisko a celou konstrukci součásti. Kromě toho představuje pro konstruktéra zvláštní výzvu slaná voda a tropické podnebí, které jsou pro součásti velmi náročné.
Nejdůležitější je však obrovské mechanické zatížení, které působí na ložiskové body: Velké zaoceánské jachty a plachetnice mají čelní plachty o ploše 1 000 m2 a více. K navíjení této plochy je třeba použít hnací momenty až 5 500 Nm. Vysoké síly vyžadují pohony tvořené extrémně kompaktními hydromotory s provozním tlakem 175 barů. A současný vývoj, který společnost Reckmann prosazuje, klade ještě vyšší nároky na pohony vratných systémů: místo obvyklých profilů, do kterých se plachty upevňují, se používají uhlíkové vzpěry, které jsou předepnuté až na 65 tun. Za těchto podmínek musí pohony a horní otočné klouby zajistit, aby bylo možné plachty vždy bez problémů svinout a rozvinout.
Vysoké nároky na nosnost a dostupnost komponent pohonu znamenají, že společnost Reckmann vyvíjí a vyrábí mnoho komponent přímo ve firmě - dokonce i kuličková ložiska. Ložiska se otáčejí pod zatížením a musí absorbovat velmi vysoké axiální a radiální síly. Původně se k pohlcování axiálních a radiálních sil používalo vždy jedno válečkové ložisko.