Montážní výška jeřábových nosníků o rozpětí 27,5 m, vozíku, otočného zařízení a tuhého vedení břemene nesměla přesáhnout 1 000 mm. Pro nalezení vhodného řešení vyvinula společnost speciální metodu prokládání. To znamenalo, že vozík s trolejí byl instalován mezi nosníky jeřábového mostu a otočné ústrojí bylo navrženo tak, aby mohlo být umístěno v rámu vozíku, aniž by překročilo výškový rozměr (horní hranu nosníků jeřábového mostu).
Další problém představovaly napájecí kabely pro pohon vozíku a otočného zařízení. Instalační prostor, který je k dispozici pro napájení vozíku, je pouze 500 mm vysoký a 300 mm široký. Běžné festonové nebo vodicí lišty byly vzhledem k malé instalační výšce okamžitě vyloučeny. Jedinou možností bylo použití energetických napájecích systémů, přes které bylo možné vést celou kabeláž hlavního napájení pohonů, řídicí kabel a kabel PROFIBUS.
Pro napájení vozíku byly použity dva reverzní horizontální energetické řetězy, které jsou umístěny nad rámem vozíku na vnitřní straně hlavního nosníku. Pojezdy trolejového napájení činí 21 245 mm u prvního a 17 650 mm u druhého systému. Rychlost se pohybuje v rozmezí 0 až 60 m/min. Pro napájení otočného převodu jsou na rámu otočného převodu použity také dva reverzní horizontálně uložené energetické řetězy igus. Tímto systémem je dosaženo úhlu natočení 270°. Otáčky jsou 0 až 4 ot/min.
Čtyřdílný energetický řetěz e-chain E4/4, řada 3838, je zde použit jako předmontovaný systém napájení energií readychain se všemi potřebnými kabely. Kromě toho je dodáván celý materiál žlabu, včetně jak standardních žlabů pro energetický řetěz v posuvných aplikacích, tak speciálních žlabů pro řetězy s opačným poloměrem ohybu.