Společnost ITW Highland UK hledala odolné a spolehlivé řešení pro uložení víka zavazadlového prostoru. Během různých testů se ukázaly dva hlavní problémy, které souvisely s vysokými nároky na ložisko. Zaprvé se hledalo řešení s dlouhou životností, které by vydrželo alespoň 30 000 cyklů i v nepříznivých podmínkách prostředí, charakterizovaných především prachem a slanou vodou. Předchozí řešení zvládlo pouze 10 000 pohybů. Otvory pro pouzdra jsou vyrobeny z oceli 47 o tloušťce 3,5 mm, čímž vznikají otřepy, které se zařezávají do pouzder, až je zcela zničí. Tento problém byl dočasně vyřešen vlepením ložiska. Kromě zkoušek odolnosti musí být splněny i další požadavky, jako je celková absorpce vlhkosti, tuhost, boční posun a chování při dlouhodobém statickém zatížení. Pro další testy zákazník poslal vozidla spolu s instalovaným ložiskovým řešením do klimatických komor, které simulovaly chladné a horké pouštní podmínky po dobu přibližně osmi týdnů. Druhým požadavkem bylo uložení ložisek. Předchozí ložiska během montáže vypadla ze skříně. Tento problém se sice podařilo vyřešit improvizovaným vlepením pouzdra do otvorů, ale pro výrobu na montážní lince to nebyl rozumný a ekonomický postup. Automobilka proto hledala optimalizované řešení, které by splňovalo vysoké nároky a snadno se montovalo.