Předkládaný případ použití plastového úložného systému se týká automatického uzávěru střechy kabrioletu (měkké střechy) pro uzamčení přední přídě k čelnímu sklu vozidla.
Měkká střecha se pohybuje téměř v celém rozsahu otáčení pomocí hydraulického systému, než automatický uzávěr, který je poháněn elektromotorem, měkkou střechu zcela uzavře. K tomu slouží boční pomocná páka a čtyřtaktní táhlo poháněné na jedné straně vpředu. Čtyřtaktní táhlo se otevírá válečkem v základové desce kapoty poté, co jezdec uvolní zámek. Pohyb potřebný k tomuto účelu je vytvářen boční pákou a hydraulikou měkké střechy. Tento pohyb ozubeného kola podporuje vinutá pružina.
Aby bylo zajištěno, že háček záchytu (spojka čtyřpákového závěsu) nejen uvolní váleček základní desky, ale také skutečně dosáhne koncové konstrukční polohy, je vzhledem k jednostrannému pohonu a malé síle pružiny v otevřené poloze nezbytné ložisko s nízkým třením otočných os.
Ložisko páky závěsu je konstruováno jako pevné ložisko, ložisko jemné ovládací páky jako plovoucí ložisko. Vzhledem k výrobním tolerancím litých dílů však může být axiální vůle v pevném ložisku až 1,5 mm, aby se zabránilo zaseknutí v opačné toleranční poloze. Vůle však způsobuje následující problém: Pokud se záchytný hák příliš odchýlí od požadované polohy, nedosáhne na ponorný bod v krytu, který umožňuje pouze malý pohyb. Zbývající rozsah pohybu plovoucího ložiska na ovládací páce může být omezen tak, že je možné sevření na osách otáčení ovládací páky/chytacího háku nebo hnací páky/chytacího háku.