Francouzská společnost Vossloh Cogifer se již více než 100 let specializuje na pevná zařízení pro železniční sítě všeho druhu. Jako jeden z lídrů na trhu plánuje, navrhuje a vyrábí výhybky a přejezdy na míru pro všechna zatížení, profily a rozchody kolejí po celém světě. V závodě v Trevíru se vyrábějí především tramvajové výhybky, kterých se ročně vyrobí celkem 300 až 400 kusů.
Všechny výhybky se vyrábějí ve dvousměnném provozu na moderních strojích. Patří sem pily a vrtačky, frézovací stolice a portálová frézka s CNC řízením, která je v provozu od roku 2002. Aby byly kabely dlouhodobě chráněny před množstvím horkých třísek, sází společnost na uzavřený systém, energetickou trubku. Vzhledem k extrémním nárokům na pracovišti se však starý systém přívodu energie obvykle opotřebovával maximálně po devíti měsících, a proto se zapojil výrobce a společně hledali alternativní řešení. Zvažovaly se různé přístupy, například kovový systém přívodu energie, které byly následně zamítnuty.
Při frézování hrotů vzniká nejen extrémně velké množství třísek všech velikostí, ale jsou také velmi ostré. "Některé z nich létají rozžhavené jako jehly. Nezřídka dosahují teploty 600 °C a více," říká Matthias Krames a shrnuje podmínky na stavbě. Čipy zanechávaly v plastu stopy po hoření a tavení a víko systému zásobování energií se místy otevíralo kvůli enormnímu zatížení. Čipy postupně pronikaly dovnitř, což bylo pro vložené kabely kritické. V důsledku toho se systém opakovaně zastavoval. Výrobce zařízení navíc hledal nákladově efektivní řešení, které by zároveň dlouhodobě vydrželo.